Colorado Fisherman Forum banner
1 - 16 of 16 Posts

·
P I K E
Joined
·
10,332 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Been a while since I posted a report, 2 years on OT with no end in sight will do that to ya! Went to Chatty today with Fuzzy and Ronbo and ended up with a 4 species day with 23 fish boated total. We got a bunch of short wallys, one short smallie, a bunch of bluegill and Fuzzy pulled in about a 4lb white sucker...smelling frickin thing! All were caught drift jigging different Raps, water temp still pretty warm at about 69 degrees. One other thing we caught, or it caught us was.......



LOL!!!
we were drifting around and this duck followed us everywhere. I was talking to it trying to find out where the bigger fish were but she had no idea. I pulled a dollar out and offered it for better info and the damn thing jumped up into the boat with us, not once but about 3-4 times. If only she knew what happened to the last flying thing we pulled out of there!!! ::)
 

·
P I K E
Joined
·
10,332 Posts
Discussion Starter · #3 ·
LMAO! We actually think it was one of Fuzzy's ex's reincarnated. We also pulled in 3 bottom bouncers and Ronbo brought in a used condom!
 

·
P I K E
Joined
·
10,332 Posts
Discussion Starter · #16 ·
LMFAO!!! Wait until I post up a pic of a hot air balloon we run down lake to rescue that falls out of the sky!!! THX bud!
 
1 - 16 of 16 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top